Taas ollaan työntouhussa, etätöissä tosin. Muksu kun on lomareissuillansa vielä, koirat olisivat pitkään yksin kun olen iltaisinkin vielä pitkin poikin harrastamassa. Eli täällä ollaan kotona. Yritän keskittyä töihin samalla kun katselen noita rentoja otuksia, jotka vetävät hirsiä selällään makoillen. Kumpikin samassa asennossa. :)  Nyt vietän lounastaukoa, tekisi itsekin mieli mennä pitkäkseen... Mutta vielä tämä päivä ja huomenna sitten saa relata (=siivota).

Bella on sisäsiisti!!! Vielä kaksi viikkoa sitten tuli joka päivä yksi tai kaksi vahinkopissaa. Mutta kun olin viimeviikolla ulkomaanreissulla, mun äiti oli täällä koirien kanssa ja tosi tunnontarkasti päästi tytöt ulos parin tunnin välein. Tällä viikolla ei ole tullut yhtään pisua sisälle. Ja Bella jopa osaa ilmoittaa milloin olis tarve. Se ilmoitus tosin muistuttaa paljon muita ilmoituksia (mulla on nälkä, mulla on halipula, haluan leikkiä... jne). Janon Bella ilmoittaa ruopimalla vesikupin pohjaa ikäänkuin kaivaisi pohjavettä esiin...

Bella on melkein yhtä iso kuin Siiri jo. Painaa yli seitsemän kiloa. Siiri painaa yhdeksän. Kohta taidan siirtyä pentunappuloista aikuisten nappuloihin. Ikää Bellalla on 6 kk.

Laitan tänne mökkireissulta pari ihanaa kuvaa, kunhan kuvat alkaa pelittämään taas.