Kun Siiri nukkuu sängyn alla, mun tyynyn kohdalla, mun nenääni leijailee ihana tuoksu. Siis kun Siirillä ei ole maha sekaisin eikä ilmaa täytä kammottavat suolistokaasut...

Aluksi ihmettelin, että onpas mun tuoreessa hiusvärissä miellyttävä karamellinen tuoksu. Nyt on tuosta kyseisestä hiustenvärjäyksestä jo kauan ja tässä välissä olen värjännyt hiuksia eri merkkisilläkin aineilla ja tyynyliinaakin on vaihdettu monta kertaa, eli tuoksu ei lähde mun tukasta eikä tyynystä. Se tulee sängyn alla lokoilevasta, tyytyväisestä ja rentoutuneesta koirasta.

Tuoksu on jotenkin makea. Mieleen tulee paahdettu sokeri. Tai paahtovanukas tms. Kuitenkin siitä tunnistaa, että se on koiramainen tuoksu. Mutta se on siis todella hyvä tuoksu, ei mikään "märkä turkki"... Vaikea selittää... Ja tuoksu tulee nimenomaan nukkuvasta eli hyvin rentoutuneesta koirasta.

No, onhan koiran nimi Kardemumman Cinnamon, joten täytyyhän sen tuoksua hyvältä!