Siiri menestyi eilen oikein  hienosti kauneuskilpailussa. Tai siis koiranäyttelyssä Vantaan Hakunilassa. Sai arvosanan erinomainen (ERI) ja pääsi kamppailemaan parhaan nartun tittelistä. Siinä mittelössä kuitenkin jäi palkintosijoilta. Mutta hienost meni kuitenkin! :)

Ja mikä parasta, kukaan ei purrut tuomaria! :) (Ei kyllä viimeksikään purrut!!!) Mä pääsin eroon tuomarikammostani enkä koe enää tarvetta mennä sinne kehään itse. Ei se oikein ole mun juttu. Siellä ollaan tavallaan ihan rennosti, mutta kuitenkin pitää olla tismalleen oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja oikealla tavalla. Mä olin ihan pihalla kokoajan (no joo, niin oli kaikki muutkin, kun kerran koko näyttely oli taivasalla). 

Ens viikolla Siiri esiintyy vielä Porvoossa kasvattajan kanssa. Mä en ehdi ollenkaan paikan päälle oman harrastuksen takia. Mutta täytyy pitää peukkuja, että sielläkin menee hyvin. :)

(YÖÖÖÖH, nyt muuten kauneuskuningatar päästi ihan kamalan ei-missimäisen pierun!!!)

Tässä Siiri, voitoisa kaunotar (Sigrid) on: